Tulosta

Kummalliset kirjaimet

  • Lapset istuvat piirissä.
  • Keskustellaan lasten nimien alkukirjaimista.
  • Mietitään miten kirjaimen voisi muodostaa esim. sormilla, omalla keholla, piirtää varpailla lattiaan.

Opetusjärjestelyt

  • piirissä

Tavoitteet

  • Kognitiivinen:
    oman ja toisten nimien alkukirjaimen tunnistaminen
  • Motorinen:
    kehonhahmotus
  • Sosioemotionaalinen:
    oman vuoron odottaminen, yhteistyö

Tavoitteiden arviointi

  • Tunnistettiinko oman tai toisten nimien alkukirjaimia?
  • Osattiinko alkaa muodostaa kirjaimia omaa kehoa käyttäen?
  • Tehtiinkö yhteistyötä ja autettiin kaveria?
  • Jaksettiinko odottaa omaa vuoroa?

 

 

 

 

© Tuuli Tiainen & Virve Välimäki